19 February 2012

Jawatan Kosong: Tukang Jahit diperlukan

MMM
Hello readers, sekarang ni saya mencari 2 tukang jahit wanita yang berpengalaman/pandai menjahit baju. Tempat kerja di Faridah Haron Collection di Platinum Walk, Setapak.. bersebelahan dengan KL Festival/Parkson Grand Setapak Danau Kota.

Butik Faridah menjual dan menerima tempahan pakaian muslimah; baju kurung, jubah, telekung, pakaian ke pejabat, baju pengantin, tempahan sulaman dan juga manik.

Dan kalau nak memohon kerja menjahit barangan aksesori Sugar Glider juga boleh. Kalau tak pandai dengan sesetengah style baju atau barangan Sugar Glider, kita boleh ajar dari A-Z, asalkan tahu menjahit guna mesin jahit/tangan.

Hubungi kami di talian 03-41494121 (Butik Faridah) atau 017-8892967 (Faridah)

12 comments:

Anonymous said...

Salam...mcm mana dgn gaji?

Unknown said...

Apa qualifications you?

Unknown said...

salam...saya nak tnya, masih buka lagi tak peluang ni..sy ingin mencari kerja sebagai tukang jahit...

Unknown said...

cuba hubungi 017 889 2967. Kata that maddy suruh tanya, and tell them sekali ur kelayakan ya..

Anonymous said...

Sy hye Pandai mmbuat baju kurung saja. Bole x kalo sy nak bkeje sambil bljr di faridah harun collection pd aru sabtu @ahad?? Tq.. nyza 0196018673

Unknown said...

just call the number kat atas tu ya. apa2 tanya situ.. :)

SAREHANroslan said...

maddy kerja menjahit barangan aksesori Sugar Glider tu stil available ke. saya boleh jahit sleping porch utk sg saya. biasa biasa je.

SAREHANroslan said...

maddy yg kerja menjahit barangan aksesori Sugar Glider tu stil available ke. saya boleh jahit sleping porch utk sg saya. biasa biasa je.

Unknown said...

Tukang jahit sekarang ni available position utk baju saja.. Sugar glider accessories takda la dear.. Sry

Sue Baharuddin said...

Asslam madihah.masih ade kekosongna ke kerja sebagai tukang jahit? Saya ingin menjahit di rumah bole ker?

Anonymous said...

saya jamalaih baru berpindah di pv 13 dan ingin bekerja sbgai pt time sabtu dan ahad di butik anda..
kalau ada kekosongan lagi...sila war warkan...




Annelia Couture said...

butik kami mencari tukang jahit..sila hubungi 012-6433691..Pn Ana. BUTIK ANNELIA COUTURE Platinum Walk..